Op Zondag 4 juli bij het bunkercomplex op de Badhuisweg de eerste vertoning van de 2 films over het bombardement van het Bezuidenhout en de V2 Lanceringen in en bij Den Haag

22 juni 2021

Het Atlantikwall Museum Scheveningen is vanwege de Covid-19 maatregelen en met in begrip van de reguliere wintersluiting bijna 20 maanden gesloten geweest. Deze periode hebben wij gebruikt voor onderhoudswerkzaamheden maar zeker innovatie in het museale aanbod.

Zo hebben wij de manschappenbunker in ons complex aan de Badhuisweg ingericht ter herinnering aan het Bezuidenhout bombardement op 3 maart 1945. In deze bunker wordt d.m.v. beeld en geluid ingegaan op de Duitse inzet van de V-2 raket vanuit Den Haag tegen Londen en het daarop volgende tragische bombardement door de geallieerden op de woonwijk Bezuidenhout.

Helaas kon de geplande opening van dit gedeelte in ons museum, in het jaar van “75 jaar bevrijding” door de Covid-19 maatregelen geen doorgang vinden. We zijn daarom blij om zondag, 4 juli a.s. de deuren voor bezoek weer te openen, uiteraard met inachtneming van de Covid-19 voorschriften.

Wees er tijdig bij reserveer nu!!!

Volwassenen: €6,50
Kinderen tot 12 jaar: €3,50
Veteranen: €3,50 op vertoon van veteranenpas.
Maximaal 4 personen per groep.

Reserveren

We zien uw bezoek graag tegemoet. Tot gauw!

Aanpassing openingstijden