Originele foto’s uit de oorlogsjaren

30 januari 2023

Deze week mocht de Stichting Atlantikwallmuseum Scheveningen weer een aantal originele foto’s uit de oorlogsjaren aan haar collectie toevoegen. Het betreft een set foto’s van een Duitse matroos bij de 6. Schnellbootsflottille, die vanaf het najaar van 1944 ook vanuit Scheveningen-haven opereerden.
De Stichting Atlantikwallmuseum Scheveningen is altijd op zoek naar voorwerpen uit de Tweede Wereldoorlog. Zeker als deze een directe relatie hebben met de stad Den Haag. Wanneer u iets zou willen schenken aan de Stichting legt u dan contact met ons via info@atlantikwallmuseum.nl.
Vanaf zondag 3 april 2023 hopen wij u weer te mogen begroeten op onze locatie aan de Badhuisweg of in Kijkduin. Reserveer nu al een plekje via Atlantikwallmuseum.nl

Schenking foto's oorlogsjaren